fbpx
61   129
15   203

Londen Dag 1

Zoals je misschien wel weet ben ik vorige week naar Londen geweest. Precies een week geleden, want vorige week dinsdag ben ik naar Londen gevlogen samen met mijn nicht Brenda. In dit artikel laat ik wat foto’s zien van Dag 1. Morgen en overmorgen kun je Dag 2 en 3 verwachten. Ben je dus benieuwd? Lees dan snel verder!

Maandagavond sliep ik al bij mijn nicht in Breda. We reden namelijk om 06:00uur naar het vliegveld van Eindhoven toe. Zo waren we lekker op tijd en konden we nog even een lekker kopje koffie drinken op het vliegveld. Om 07:15 moesten we uiterlijk boarden omdat om 07:45 het vliegtuig de lucht in ging.

Om 08:00 Engelse Tijd landden we op Stansted Airport in Londen. Ook op Stansted verliep alles ontzettend vlot en kochten we meteen kaartjes voor de Stansted Express en Oystercards voor de Metro in de stad. Echter was er een flinke vertraging met de Stansted Express waardoor we 2 uur hebben moeten wachten. Dat was een beetje jammer..

Londen Dag 1

Gelukkig kwamen we, na de vertraging, aan bij ons hotel. Het hotel lag vlakbij Hyde Park en bij aankomst konden we gelukkig meteen inchecken omdat onze kamer al schoon was. Eenmaal in de kamer viel hij toch wat tegen. Na wat klagen hebben we van kamer kunnen switchen en dat was heel erg fijn!

Nadat we onze koffers hadden gedropt zijn we gelijk richting Hyde Park gewandeld. Het was heerlijk weer en het hotel lag er vlak naast dus dat was gelijk top! De foto’s zijn gemaakt bij de Italian Gardens.

Na onze wandeling door Hyde Park zijn we met de bus richting Oxford Street gegaan. In een zijstraat vonden we hier Ask Italian, een heel leuk Italiaans restaurantje. We hadden echt al een hele poos lopen zoeken naar een restaurantje. We hadden mega honger maar zo geen zin in een Subway of McDonalds. Gelukkig vonden we toen in een zijstraatje dit leuke Italiaanse tentje waar we heerlijk gegeten hebben!

Londen Dag 1 Londen Dag 1

Daarna hebben we eigenlijk de hele middag meteen geshopt, haha! Selfridges&Co., Debenhams, Liberty, Primark, Topshop, Boots, Kiko, &OtherStories, ja hoor, we hadden ze gelijk te pakken en zijn helemaal los gegaan! De winkels sloten om 21:00 en toen was het toch echt tijd om weer te eten. Londen Dag 1

Helemaal bovenin Selfridges&Co zit de Selfridges Kitchen. Super leuk en eigenlijk een soort van LaPlace, maar dan toch anders. Je hebt namelijk allemaal verschillende ‘stands’ met eten uit allerlei landen. Uiteindelijk kozen we voor Mexicaans en namen we een heerlijke Burrito met Nachos. Hmmm!!

Uiteindelijk waren we om 22:00uur in onze kamer en ka-pot! We hadden zo veel gelopen. Heel Hyde Park door en ook Oxford Street gehad, phoe! We zijn lekker gaan douche en als een blok in slaap gevallen.

Dit was Londen dag 1! Natuurlijk hebben we nog veel meer gedaan en dat lees je allemaal morgen en overmorgen in mijn fotoverslagen!

Ben jij weleens in Londen geweest?

IMG_2672[1]

Volg je mij al op Instagram Bloglovin’?

Delen:

20 Reacties

1. 27 januari 2016 / 16:21

Wat mooie foto’s zijn het

2. 27 januari 2016 / 13:07

Wat leuk! Fijn dat je een andere kamer kon krijgen. Ik ben jaloers, ik houd zo van Londen! x

3. 26 januari 2016 / 22:10

Ik krijg nu weer heimwee naar Londen!!

4. 26 januari 2016 / 21:58

Wat een heerlijke eerste dag in Londen! Ik krijg meteen heimwee, mweh. Ik ben benieuwd wat je de andere dagen hebt gedaan.

5. 26 januari 2016 / 21:26

wat een heerlijke foto’s! ik houd van London <3 alleen vorige keer toen ik er was was het Bonfire weekend en was het extreem druk =(

6. 26 januari 2016 / 19:44

Wat een leuk verslag! Heel veel plezier in deze fijne stad 🙂

7. 26 januari 2016 / 19:38

Echt super leuk om te lezen, Londen is zo een geweldige stad. Ik kom er erg graag.

8. 26 januari 2016 / 19:25

Wat een leuk verslag! Vervelend altijd als de kamer tegenvalt, maar gelukkig hadden jullie een betere kunnen regelen! Ben benieuwd naar dag 2 en 3! Xoxo

9. 26 januari 2016 / 18:12

Super leuk meis! Ik wil ook zo graag een keer naar Londen!

10. 26 januari 2016 / 18:00

Wauw, ziet er super gaaf uit zeg! Ben heel erg benieuwd naar de andere plogs. Liefs xx

11. 26 januari 2016 / 18:00

Hele leuke foto’s, London is echt zooo mooi- wil ook snel weer terug.

12. 26 januari 2016 / 14:40

Ziet er echt leuk uit, London is zo leuk!! X

13. 26 januari 2016 / 13:25

Wat een leuk verslagje, zo te zien hebben jullie het leuk gehad 🙂
    X

14. 26 januari 2016 / 09:22

Aaah heerlijk zeg, ik vind London zo leuk, ik wil echt eens terug!

15. 26 januari 2016 / 08:33

Ik ben een aantal keer eerder in Londen geweest, het begint steeds meer te kriebelen om weer te gaan. Jammer van de vertraging maar kan gebeuren. Verder een hele leuke dag, ben benieuwd naar de rest!

16. 26 januari 2016 / 07:56

Londen is zo’n leuke stad. Jammer dat je zo lang moest wachten bij de luchthaven maar wat een leuke foto’s :-)!

17. 26 januari 2016 / 07:43

Wat een super leuke dag! Wel jammer van de vertraging en de hotel kamer. Ben je gelukkig vroeg in Londen en dan heb je vertraging.. Wel super fijn dat jullie van kamer konden ruilen!