fbpx
13   194
66   390

Rondreis door Thailand Deel 5

Jeetje, wat vliegt de tijd. Dat is op vakantie zo maar tijdens het typen van mijn vakantie-artikelen is dat helaas niet anders. Deze week komt (donderdag) deel 6 online en dat is alweer het laatste deel. In totaal heb ik dan in 6 delen mijn rondreis door Thailand met jullie gedeeld. Anyways, zo ver is het nog niet, nu is het eerst tijd voor Rondreis door Thailand Deel 5!

Dag 13

Lekker luieren! Daar is natuurlijk niets mis mee. Ons resort in Koh Samui was echt heel erg tof dus we besloten hier een dagje door te brengen. Lekker aan het strand liggen, cocktails drinken en zwemmen in de meerdere zwembaden. Een heerlijk dagje, echt even lekker uitrusten. Boekje lezen, volleyballen en vooral even niets moeten. ’s Avonds zijn we de ‘barstreet’ ingedoken, hier hebben we lekker gegeten en geborreld.

Rondreis door Thailand Deel 5

Dag 14

Time to travel again! Na een heerlijk ontbijt verlieten we ons resort op Koh Samui. Met de taxi reden we naar de pier om de ferry te pakken naar Koh Tao. Dit eiland is ons door heel veel mensen aangeraden om haar relaxte sfeer en prachtige duiklocaties. Onze laatste bestemming van de rondreis door Thailand. Dit was ook echt het moment dat het even binnenkwam dat we alweer bijna aan het einde van de reis waren, echt bizar!

Na een uurtje of 2 op de ferry kwamen we aan op Koh Tao. Op de pier stond er al een taxi op ons te wachten die ons naar het resort bracht. Een wederom prachtig resort, recht aan het strand. Geen hotelkamers maar echte hutjes en ons hutje stond echt bijna pal aan het strand. Heerlijk!!

In de avond zijn we uiteraard uit eten gegaan en bezochten we een fireshow op het strand. Super gaaf om te zien en met een cocktailtje in de hand natuurlijk alles behalve vervelend. We kochten als ’toetje’ nog een lekkere pannenkoek met banaan en nutella en zijn daarna gaan slapen.

Rondreis door Thailand Deel 5Rondreis door Thailand Deel 5Rondreis door Thailand Deel 5

Dag 15

Tijd om Koh Tao een klein beetje te verkennen. Op internet zochten we wederom de mooiste strandjes op en we kozen ervoor om naar Shark Bay te gaan. Een heel klein strandje, helemaal in het zuiden van Koh Tao. Haaien hebben we niet gezien maar het was wel echt een prachtig strand. We hebben hier snorkelt, lekker gerelaxed en gelunched. Aan het einde van de dag zijn we teruggegaan naar het resort. Hier zijn we gaan douchen, uiteten geweest en lekker op tijd gaan slapen.

Rondreis door Thailand

Tsja.. iets minder te vertellen en iets minder foto’s dit keer. Tijdens het plannen van onze rondreis hebben wij er bewust voor gekozen om de laatste dagen lekker op het strand door te brengen.  Het was best een pittige rondreis, zoveel gezien en gedaan. Die laatste dagen strand zijn dan wel echt gewoon heel erg top. Zowel Koh Samui als Koh Tao zijn beide prachtig. De sfeer is er zo relaxed, je komt echt lekker tot rust. ’s Avonds vooral lekker uiteten geweest, geborreld en genoten!

Aanstaande donderdag (19-10) komt mijn zesde en laatste deel van mijn Rondreis door Thailand online. Als je benieuwd bent naar het vervolg, houd dan dus donderdag zeker mijn blog in de gaten.

IMG_2672[1]

Volg je mij al op Instagram Bloglovin’?